sâmbătă, 6 august 2011

N-am ajuns nici la jumate cu ele...

181. Ce-ai face daca l-ai prinde pe partenerul tau de viata cu alta femeie (alt barbat)?

Probabil as suferi un soc. Iar dupa ce mi-as mai reveni, as incerca sa analizez situatia. Nu stiu daca as putea ierta intamplarea... Tind sa cred ca nu, dar nu bag mana-n foc. Asta daca l-as prinde cu o femeie. Daca l-as prinde cu un barbat... Nu cred ca as avea ce sa mai analizez :).

182. Ai umblat vreodata in lucrurile, telefonul, computerul, agenda partenerului pentru a verifica daca te insala?

Da, dar stiam deja ca ma insala. I-am verificat telefonul. 

183. Cand moare dragostea?

Cand uitam de ea si o lasam sa moara. Sau e ucisa. 

184. Ce pastrezi dintr-o relatie de iubire care s-a sfarsit?

Amintirile placute, lectiile invatate.

185. Care a fost persoana cea mai nepotrivita pentru tine de care te-ai simtit atras(a)?

Razvan? Poate nu persoana, dar momentul a fost cu siguranta nepotrivit. 

186. Ce ti se pare cel mai greu de iertat la partenerul de viata?

Lipsa de sinceritate, de respect.

187. Cine a avut cel mai frumos trup dintre cei (cele) cu care ai facut dragoste?

Omul meu de acum.

188. Ce subiect de discutie iti provoaca disconfort in discutia cu iubitul tau (iubita ta)?

Nu stiu.

189. Care a fost cea mai grea despartire?

De omul meu. Despartirea temporara. 

190. Care e metoda ta de flirt?

Nu cred ca am o metoda de flirt. Pur si simplu actionez cum mi se pare firesc atunci cand ma atrage cineva. Poate imi schimb gesturile sau privirea... Nu stiu, n-am acordat importanta.

191. Care e persoana de care ti-e cel mai dor in acest moment?

Ioana.

192. Cand ai simtit cea mai acuta gelozie din viata ta?

Fata de la receptia hotelului... :).

193. Ce ti se pare cel mai greu intr-o casnicie?

Sa-ti dai seama ca nu era persoana potrivita pentru tine.

194. Care aspect crezi ca e cel mai solid in relatia ta actuala?

Partea practica, lucrurile de facut in casa, cumparaturile, chestiile concrete. 

195. Ce-ai vrea sa schimbi la partenerul tau de viata?

De curand am realizat ca ne tot reprosam anumite lucruri unul celuilalt fara motiv. Pentru ca astia suntem noi. Cu defecte si calitati, cu bune si rele... Mi-am dat seama (si i-am spus si lui) ca n-o sa ajungem nicaieri prin faptul ca ne tot aducem acuze. Ori ne acceptam asa, ori... Am renuntat sa vreau sa schimb ceva la el. Eh, poate cateva lucruri minore, pe ici, pe colo, fara ca el sa-si dea seama :). 

196. Ce defect al jumatatii tale ti se pare cel mai simpatic?

Faptul ca e un intarziat in tot ce face.

197. Ai accepta sa traiesti langa un barbat care te bate?

Nu.

198. De ce crezi ca un barbat loveste o femeie careia ii spune ca o iubeste?

Probabil ca e bolnav sau asa se simte el superior femeii. N-as putea sa ma pun in locul lui...

199. In ce ipostaza nu vrei sa te vada vreodata iubitul tau (iubita ta)?

Suntem impreuna de trei ani si cred ca m-a vazut in destule ipostaze pana acum. Am momente pe care le petrec doar eu cu mine si n-as accepta pe nimeni in preajma mea atunci, pentru ca sunt doar ale mele. Poate sunt egoista, dar am constatat ca am nevoie de clipele astea care sa fie doar ale mele. Doar asa raman in contact deplin cu mine. Altfel ma pierd.
200. Ce faci prima data dupa ce te-ai despartit de cineva drag?

Cred ca sufar. Plang, ma intreb tot felul de lucruri, imi privesc visele cum se darama... Apoi depasesc momentul si merg mai departe.

201. La cine ai apela daca ai avea probleme cu partenerul tau de viata? Cu cine te-ai sfatui?

La mine. Cu mine m-as sfatui.

202. Care sunt "semnele" pe care le mai iei in calcul cand verifici compatibilitatea cu jumatatea ta (zodii, origine, educatie, numerologie, ghicit in carti etc.) ?

Niciunul dintre ele. Nu cred ca astea sunt lucruri care conteaza, ci ceea ce simt in legatura cu jumatatea mea.

203. Te atrag mai mult persoanele extrem de diferite de tine sau cele care-ti seamana?

Cred ca ma atrag mai mult persoanele care-mi seamana.

204. Cum reactionezi daca afli ca fiul tau e homosexual?


He he, chiar mi-a pus Clau intrebarea asta in parc. Si o sa raspund ce i-am raspuns si ei. Daca s-a nascut homosexual, il iubesc si il sustin asa cum e, pentru ca nu pot schimba nimic. Daca devine homosexual din cauza anturajului... Intervin, normal. Il ajut, il fac sa inteleaga lucrurile asa cum stiu eu mai bine.

205. Ai vreun prieten homosexual?

Cunostinte, da. Un prieten, nu.

206. Cui i-ai spune daca ai simti ca esti atras de o persoana de acelasi sex cu tine?

Nu stiu, n-am simtit atractie fata de persoanele de acelasi sex.

207. Care ti se par cele mai de neconceput incompatibilitati intre persoane de sex diferit?


Nu stiu. Diferente mari de personalitate, de gandire, de caracter...

208. Ce membru al familiei iti este cel mai apropiat?

Sora mea. Nu suntem foarte apropiate, dar e mai aproape decat toti ceilalti.

209. Ce i-ai reprosa mamei sau tatalui tau in privinta educatiei tale?

Le-as reprosa faptul ca n-au fost alaturi de mine sufleteste, n-au stiut sa ma indrume catre anumite lucruri, n-au stiut sa ma pregateasca pentru schimbarile pe care aveam sa le experimentez in adolescenta, n-au stiut sa aprecieze si sa incurajeze lucrurile frumoase pe care le faceam, n-au stiut sa ma sustina, n-au stiut sa-mi dea incredere in mine, n-au stiut sa-mi arate iubire.

210. Cu ce crezi ca ai gresit vreodata fata de parintii tai?

Cu siguranta sunt multe greseli pe care le-am facut de-a lungul timpului fata de ei. I-am mintit ca am terminat facultatea si eu de fapt am renuntat la ea. Nu stiu sa le arat ca tin la ei si ca ii iubesc. Nu tin legatura cu ei cum ar trebui...

211. Cu ce-ti ajuti bunicii?

Am ramas cu o singura bunica, cea din partea tatalui. O vad atat de rar, incat aproape ca uit de ea... Deci cu nimic.

212. Ce ti-ai dori sa devina copilul tau?

Nu ma imaginez mama, dar cred ca mi-ar placea sa am un copil curios si inteligent, pe care doar sa-l ghidez catre domeniul in care se pricepe cel mai bine si pe drumul pe care vrea sa-l urmeze. As vrea sa devina ce isi doreste el.

213. Ce talent al copilului tau incurajezi cel mai mult?

Orice talent pe care l-as repera. Orice talent despre care as simti ca il caracterizeaza.

214. Ce fel de parinte esti (sau crezi ca vei fi)?

Repet, nu ma vad mama, deocamdata. Mi-ar placea sa fiu o mama care sa isi descopere copilul, sa il ajute sa creasca si sa devina un om minunat. Nu cred in violenta, nici in rasfat, ca forme de educatie.

215. Care e cea mai frumoasa amintire pe care o ai din copilarie?

Nu stiu. Sunt cateva asa dragute, dar nu am una anume pe care s-o consider cea mai frumoasa.

216. Ce intrebare neasteptata ai vrea sa-i pui mamei tale? Dar tatalui tau?

As vrea sa le povestesc ca am renuntat la facultate si nu am mai terminat-o. Si as vrea sa ii intreb apoi daca sunt multumiti de mine.

217. Ce crezi ca ar trebui sa stie copilul tau, de la tine, despre sex?

Ar trebui sa stie cam tot de la mine. Incepand cu primele intrebari pe care le pune, ar trebui sa ii explic tot ce se poate, ca sa aiba informatia bine conturata si fara urme de dubii.

218. Care a fost cel mai greu moment, ca parinte?

La intrebarea asta raspund dupa ce o sa am un copil. Sau la intrebarile din setul asta :).

219. Care a fost jucaria ta preferata?

Aveam o funda cu care ma gadilam la nas ca sa adorm cand eram mica si fara care nu adormeam sub nicio forma. Altfel, am avut papusi, ca orice fata.

220. Care a fost situatia in care ai simtit ca te-ai maturizat?

Cand m-am mutat de acasa la Bucuresti, sa fac liceul. Si apoi cand m-am mutat singura inapoi la nana.

221. Ce ti-a placut cel mai mult din anii de scoala, de liceu?

In anii de scoala mi-a placut prietenia cu Daniela, in anii de liceu, nebuniile pe care le faceam in clasa, in ultimele doua banci, mersul pe stadion cu Ioana... :)

222. Care a fost cel mai nebunesc lucru pe care l-ai facut si despre care parintii tau n-au aflat niciodata?

Am fumat? N-am terminat facultatea, desi mama mi-a platit-o?

223. Ce te deranjeaza cel mai mult la parintii tai, dar nu le poti spune direct?

Faptul ca se cearta mereu si dau vina unul pe celalalt pentru orice... Si nu si-au dat seama ca au o viata impreuna si in loc sa fie amandoi de aceeasi parte, sa traga caruta in acelasi sens, ei trag in sensuri diferite. Si se imbolnavesc si sufera degeaba. Tot pe seama greselilor lor. Nu comunica deloc asa cum ar trebui. De fapt, nu prea comunica.

224. Cand ai avut nevoie cel mai tare de familia ta?

Cand am fost operata. Atunci am avut nevoie de ei fizic, pentru ca trebuiau sa aiba grija de mine. Si au fost alaturi de mine toti. Mama, tata, Mada.

225. Ce nu i-ai spune niciodata mamei tale?

Nu i-as spune ca mi-am epilat bratele :). Glumesc! Nu i-as spune cat de greu mi-a fost in adolescenta, cand n-a stiut sa fie alaturi de mine.

226. Ce te irita cel mai mult de sarbatori?

Vizitele facute de curtoazie, nu de placerea de a petrece timp cu persoanele respective. Si mesele parca prea imbelsugate.

227. Care a fost Craciunul cel mai frumos din viata ta?

Nu stiu. Nu sunt atat de patrunsa de spiritul sarbatorilor.

228. Ce ti-ar placea sa devina copiii tai cand vor fi adulti?

Mi-ar placea sa devina oameni frumosi.

229. Ce partener din viata ta de pana acum nu le-a placut deloc parintilor tai?

Nu il stiu decat pe omul meu, si il plac. Pe ceilalti nu i-am dus acasa, pentru ca nu am ajuns sa fim atat de apropiati.

230. Cand e ziua vreunuia dintre parintii tai, stii exact ce cadou sa le faci, stii exact ce le place sau ce si-ar dori?

Mama ma cearta ca am cheltuit banii degeaba pe cadou, iar tata scoate un: "mda" mormait si il lasa pe undeva prin casa. Deci nu, nu cred ca stiu exact ce cadouri sa le fac :).

231. Cand ai intrebat-o ultima data pe mama ta daca e fericita?

N-am intrebat-o niciodata. Dar tot ce-mi spune ea imi da de inteles ca nu e fericita.

232. Ce calitate a tatalui tau ti-ar placea sa fi mostenit?

Inteligenta.

233. Cand le-ai spus ultima data parintilor "te iubesc"?

Niciodata. Nici ei mie.

234. Care e felul de mancare preferat al tuturor membrilor familiei tale sau al fiecaruia in parte?

Parintii sunt fani peste, pentru ca asta au mancat toata viata. Mada... n-are un fel preferat. Iar eu... racii :).

235. Cand crezi ca au fost cu adevarat mandri de tine parintii tai?

Cand am intrat la liceu la Bucuresti. Cred.

236. Cand ti-ai invitat ultima data prietenii sau familia la o masa pregatita integral de tine?

Am invitat-o pe Ana acum cateva luni sa ne revedem dupa o pauza lunga si am gatit ceva bun. Dar o masa plina de prieteni sau de membri ai familiei... nu.

237. Care e ruda ta preferata?

Habar n-am.

238. Ce anume despre familia ta (parintii tai) iti provoaca jena, disconfort?

Faptul ca nu suntem apropiati, ca nu comunicam, ca nu aratam ceea ce simtim.

239. Care sunt zilele de nastere ale celor mai buni trei prieteni ai tai?

Clau, 07.02, Ioana 04.01, Ana  06.07 si Ducu 15.02.  Sunt 4 :).

240. Pentru cine crezi ca esti cel mai bun prieten?

Hmm... Nu stiu. Pentru Ioana cred. Am fost :).

241. Ce prieten te-a dezamagit cel mai profund?

Niciunul, cred.

242. Care crezi ca e cea mai comuna problema a prietenilor de varsta ta? 

Gasirea acelui ceva care te face sa te simti implinit.

243. Ti-ai facut vreun prieten real pe care l-ai cunoscut virtual?

Amic, nu prieten in adevaratul sens al cuvantului.

244. Care e cea mai mare favoare pe care ti-a facut-o vreodata un prieten?

Mi-a aratat o parte din lumea ei :).

245. Care e jocul cel mai potrivit intre prieteni, la o cabana de munte? Dar pe plaja?

La munte am jucat mima de Revelion si mi-a placut maxim. Pe plaja... volei? Pe porunci? :)

246. Care erau cele mai enervante haine pe care te obligau parintii sa le porti in copilarie?

Purtam de obicei haine deloc feminine. Asa imi amintesc. Si cam asa sunt si acum.

247. Ce-ti lipseste cel mai tare din garderoba (ce ti-ar placea sa ai)?

Haine care sa-mi evidentieze feminitatea. Asta ar insemna in primul rand sa-mi cunosc potentialul, sa ma iubesc asa cum sunt si sa-mi aleg hainele potrivite.

248. Cu ce erai imbracata cand ti-ai cunoscut barbatul, iubitul? Dar el cu ce era imbracat?

Eu nu mai stiu cu ce eraim imbracata. El avea sigur tricoul cu sigla firmei si ecusonul cu numele. Si blugi in jos cred...

249. In ce haine crezi ca arati cel mai bine?

In tricoul lui :).

250. Cate marimi de blugi ai schimbat de la 16 ani pana astazi?

Doua. Atunci 36 si acum 34.

251. Daca o celebritate ti-ar dona toata garderoba sa, cine ai vrea sa fie acea celebritate?

Persoana care a pus intrebarea :).

252. Ai elemente vestimentare despre care crezi ca-ti poarta noroc?

Nu. Poate doar care ma avantajeaza.

253. Ce creator face exact hainele care-ti plac?

In general imi place cate o haina-doua de ici-colo.

254. Care e stilul tau de acum? 

Sport-casual.

255. Ce element din moda epocilor trecute ti-ar placea sa se poarte si astazi?

Dantela. Se poarta deja :).

256. Care ar fi ultimul lucru pe care l-ai scoate de pe tine la un poker pe dezbracate?

Lenjeria intima.

257. In ce culoare nu-ti place sa te imbraci? De ce? 

In general culori vii. Ca sa nu ies in evidenta. Port mai mult griuri, culori mai sterse...

258. Ce elemente vestimentare neconfortabile ai purta doar pentru a fi la moda?

Nu cred ca as purta ceva neconfortabil doar pentru a fi la moda.

259. Ce tinuta e cea mai sexy la un barbat?

Tricou alb mai stramt si pantaloni negri dintr-un material putin lucios, care cade greu.

260. Dar barbatul tau (femeia ta) in ce haine arata cel mai bine?

Habar n-am.

261. Cand te-au strans pantofii cel mai rau si de ce ai indurat chinul?

Pe mine ma strang pantofii constant, cred ca am o problema cu marimile, cu calapodul. Am indurat chinul pentru ca nu aveam pantofi de schimb.

262. Cand te-ai imbracat cel mai nepotrivit cu ocazia sociala la care te aflai?

Nu mai stiu.

263? Care e magazinul tau preferat din lume?

N-am unul anume.

264. Care e persoana cea mai stilata din anturajul tau?

Roxana Popescu :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu