miercuri, 7 septembrie 2011

EOS 60D

Mi-am luat camera foto! Sunt incantata maxim de ea. De fapt, asta e motivul pentru care n-am mai scris nimic pe blog. Mi-am petrecut timpul facand poze, am descoperit principalele functii ale camerei, de fapt, inca o mai descopar... Si sunt foarte entuziasmata de ideea de a face poze cu ea. Ma simt ca si cum mi-as fi descoperit scopul in viata :).

Mi-am luat si un hard disk extern de 2 TB in care mi-am pus toate pozele din ultimii 3 ani, poze pe care urmeaza sa le selectez cu atentie, sa le ordonez asa cum imi place mie, si sa continui cu pozele pe care le fac acum.

Peste tot pe unde merg vad cadre, observ lumini, ma uit la oameni incercand sa surprind o emotie, ceva. Chiar imi place ocupatia asta.

Din momentul in care mi s-a stricat camera veche si pana am cumparat-o pe asta, am avut o perioada in care simteam ca lipseste o parte din mine. Parca n-aveam o mana... Iar acum sunt totally excited! De cand am cumparat camera am plecat o saptamana prin tara si doua weekend-uri la munte. Ma cam indeamna sa merg in tot felul de locuri, sa gasesc ineditul prin jurul meu.

Mi-am cumparat si o carte care se numeste 500 de sfaturi de fotografiere, mi-am cumparat si niste suplimente de la National Geographic, legate de fotografie, si am constatat ca imi plac mult fotografiile lor. Cred ca a devenit idealul meu ca, intr-o zi, sa fac fotografii pentru National Geographic :).

Mi-ar placea sa nu-mi pierd entuziasmul asta si sa aprofundez cat mai mult domeniul fotografiei.

Acum sunt la munca si abia astept sa ajung acasa sa mai aranjez cateva poze... Daca am tot fost plecata, n-am avut chiar atat de mult timp sa ma ocup de ele. Dar sper sa reusesc sa fac ceea ce mi-am propus si chiar mai mult de atat, ceea ce visez :).

Am lasat cartea Mihaelei la jumate, n-am terminat toate intrebarile pentru ca acum m-am apucat sa invat despre fotografie :). Revin eu si la ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu