miercuri, 23 februarie 2011

Sa...

Ciudat. Din ce in ce mai ciudat.

Incerc acum sa scriu in timp ce bormasina vecinilor incearca sa-mi alunge gandurile din cap. Hmmm... Ma gandesc sa cumpar bormasina aia. Mi-ar fi de folos cand mintea mea o ia pe aratura.

E ciudat cum fac unele lucruri sa para altfel decat sunt. Cum imi creez o imagine despre ele, le proiectez in mintea mea intr-un anume fel, si totul se dovedeste apoi a fi cu totul altfel decat ma asteptam sa fie. Ma asteptam? De ce ma asteptam? Nu convenisem cu mine insami ca asteptarile fac numai rau? Nu convenisem sa iau totul asa cum vine si sa nu ma astept la nimic?

Degeaba vorbesc de conventii, pentru ca ar trebui sa-mi pun mintea pe pauza. Mi-ar trebui o tasta gen "space", pe care sa o tin apasata pana mi se goleste mintea si sa raman asa cat mai mult timp.

Sa ma bucur de ce am, de ce pot face, de ce mi se intampla, sa stiu ce vreau, sa am incredere, sa fiu eu insami indiferent de circumstante.

As putea oare? E de ajuns sa imi doresc si voi gasi o modalitate sa pot?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu