joi, 3 martie 2011

I'll know

Mi-as dori sa ajung la stadiul in care o foaie alba de hartie sa ma defineasca. Sa stiu ce vreau sa scriu pe ea, sa stiu cum sa incep, sa stiu cum sa ma exprim si mai ales cum sa inchei.

Cred ca e cam acelasi lucru si cu o panza pe care pictezi. Doar ca te exprimi prin culori si forme, nu prin cuvinte.

Mi-ar placea sa scriu. Si sa pictez. Cand ma mai linistesc, o sa vad ce pot sa fac in sensul asta.

Cred ca o sa ma linistesc dupa ce fac curat. Am sculele, imi mai trebuie doar timpul si dispozitia. Cred ca o sa se intample weekend-ul asta, pentru ca sunt libera. Abia astept.

Acum cant: "At the end of my life I'll look back on my life and I'll know that my life was good. At the end of my life I'll look back on my life see I went after you like I should. I went after what I wanted. And I never really got it but it don't matter at all". Parca mi-ar fi pus cineva versurile astea pe repeat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu