miercuri, 9 martie 2011

A little space

E ceva ce simt ca are nevoie.

Nu e ceva ce am aflat, nu sunt informatii clare pe care sa le am in minte, date concrete, nu mi-a spus nimeni nimic - si oricum n-as fi acordat importanta daca as fi auzit cine stie ce.

E ceva ce simt. Feelingul ala al meu pe care de multe ori am refuzat sa-l ascult. Acum vreau sa il ascult pentru ca acum sunt aproape sigura ca imi transmite exact ce trebuie.

Am sentimentul ca e al altcuiva. Ca sunt in plus. Ca trebuie sa ii las putin spatiu. Ca trebuie sa astept. Am senzatia ca amandoi suntem "emotional unavailable".

Si am sa fac asta. Pentru ca simt ca merita sa facem lucrurile asa cum trebuie. Si pentru ca acum nici eu nu sunt dispusa sa ma implic asa cum as vrea.

Daca e sa fie doar ceva fizic sau ceva mai mult, vom vedea. N-o sa-mi directionez gandurile intr-acolo, pentru ca n-am la ce sa ma gandesc. Vreau sa simt. Si simt o atractie. Si vreau sa o urmez.

N-as vrea sa stric totul. Ar fi pacat, pentru ce a fost pana acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu