miercuri, 30 martie 2011

Lost again

Sunt pierduta. M-am pierdut iar de mine, chiar cand credeam ca incep sa ma regasesc. 

Am luat-o iar pe drumul pe care eram inainte sa plec. E ca si cum nimic nu s-ar fi schimbat. Ma simt ca si cum as fi un soricel care alearga intr-o rotita, in cerc.

Am plecat in cautarea fericirii. Am plecat sa vad daca am gasit-o de fapt si nu-mi dau seama, pentru ca nu stiu s-o vad.

Poate ca nu stiu sa ma bucur. Si daca ar fi asa asa, ce ar trebui sa fac ca ca invat?

Am plecat, dar de fapt n-am plecat. Adica sunt in continuare in relatia din care voiam sa iau o pauza. Sunt in continuare sufocata. Totul e exact ca inainte, cu exceptia faptului ca nu mai dormim impreuna.

I-am zis sa-mi lase spatiu. Si a zis ca o sa incerce. Dar cea care nu se poate desprinde se pare ca sunt tot eu.

Si pentru ca nu ma pot desprinde de unul, nu ma pot apropia de celalalt...

Se zice ca esti asa cum vrei sa fii. Deci... Vreau sa  ma sufoc. Vreau sa ma chinui ca sa simt ca traiesc. Poate de asta nu vad cu adevarat fericirea, pentru ca eu caut durerea de fapt. Poate asta imi da viata.

As vrea sa fiu fericita. As vrea sa stiu cum sa fiu fericita.

Si paream ca incepusem totul atat de bine... As putea sa dau "erase and rewind" oare? Pana in momentul in care am terminat curatenia. Cred ca de acolo m-am intors la vechile obiceiuri. De acolo mi-am uitat pasii si mi-a fost mai usor sa ma intorc.

Sunt suparata pe mine. Nu pare sa ma ajute cu ceva, dar sunt suparata pe mine in momentul asta. Am inceput prost saptamana asta.
 
As vrea sa dau skip peste toate momentele astea naspa si sa ajung direct la bine. Dar par ca m-as hrani din ele...

Ceva nu e in regula. Dar sper ca o sa stiu ce trebuie sa fac.

Azi ma vad cu Ana. Poate o sa-mi fie mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu