vineri, 3 iunie 2011

Amintiri

Am nevoie de amintiri. Mi-am blocat lucrurile care s-au intamplat in copilarie, in adolescenta, chiar si lucruri din trecutul recent. Lucruri care nu mi-au placut la momentul respectiv, pe care le-am perceput ca fiind rele, de teama sa nu-mi faca rau, probabil. Si o data cu ele am blocat si celelalte amintiri. Am realizat la un moment dat ca eu nu mai am amintiri. Si le-am ingropat atat de adanc, incat nu le mai gasesc.

Imi vreau amintirile inapoi. Vreau sa vorbesc despre copilaria mea si sa-mi amintesc detalii, mirosuri, gusturi, senzatii, locuri, oameni... Vreau sa vorbesc despre toata viata mea cu lux de amanunte. Nu vreau sa mi-o povestesc in mai putin de doua minute, galopand prin tot ce e important.

Am nevoie de amintiri ca sa ma cunosc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu