joi, 23 iunie 2011

Intreaba-ma iar orice

46) Care consideri ca e cuplul cel mai nepotrivit dintre prietenii tai?

Alina si Darius. 

47) Daca ai renunta la unul dintre prietenii tai, care ar fi acela si care ar fi motivul pentru care nu l-ai mai vrea in preajma ta?

Pai... De-a lungul timpului am tot renuntat la prieteni care n-au ramas in viata mea dintr-un motiv sau altul. Cred ca s-au autoeliminat. Chiar nu am un prieten pe care nu l-as vrea in preajma mea. 

48) Cand ai castigat ultima data un concurs, un premiu?

Cred ca atunci cand Kerastase a organizat concursul in care trebuia sa vindem cat mai multe din produsele lor. Am participat doar pentru ca lucram la receptie, am castigat doar pentru ca s-a intamplat ca in luna aia sa vand mai multe produse Kerastase decat colega mea... si premiul, un ceas Armani, i l-am dat colegei mele, pentru ca si l-a dorit foarte mult.

49) Ce muzica te energizeaza?

Depinde de ce fel de energie am nevoie. Pot asculta Clayderman, sau muzica de relaxare pentru a ma destinde si a-mi reincarca bateriile, pot asculta trance si ma energizez din vocile care-mi plac atat de mult, pot dansa pe hip-hop, r&b si-mi revin imediat la viata... Sau pur si simplu ceva soul, pentru energizarea sufletului. 

50) Ce muzica nu ai in casa si nici nu vrei sa asculti?

Clar, manele. Si nici muzica populara cred... Si cu injuraturi. 

51) La ce program TV te uiti cel mai des?

La TV ma uit atat de rar, incat aproape am uitat ce program TV urmaresc cel mai des. Meciuri, la meciuri ma uit cel mai des. 

52) Ce emisiune crezi ca ai putea prezenta? Chiar daca n-ai nicio legatura cu acest domeniu?

Ceva amuzant. Ceva gen Ellen. Cred ca as putea prezenta asa ceva. 

53) Ce stii sa gatesti cel mai bine?

Tocmai am facut un... fel de doua feluri :). Un fel de ghiveci cu mai multe. Improvizatii cred ca stiu sa gatesc cel mai bine :).

54) Care ti se pare cel mai talentat om pe care-l cunosti personal?

Habar n-am. Talentat in ce face? Sau intr-o arta? Ma mai gandesc...

55) Ce te enerveaza cel mai mult? Poti face o lista lunga, daca e cazul...

Ma consider o persoana calma. Dar ma trezesc uneori enervandu-ma din chestii minore. Ma enerveaza dezordinea, dezorganizarea, ma enerveaza atunci cand intarzii, ma enerveaza atunci cand pierd timpul si nu-l folosesc in niciun fel, ma enerveaza cand cineva sau ceva imi da peste cap planurile, ma enerveaza cand nu reusesc ceea ce-mi propun, dintr-un motiv sau altul, ma enerveaza nepasarea si indiferenta din jurul meu, ma enerveaza cand mi se aduc acuze pe nedrept, ma enerveaza ca uneori nu sunt in stare sa-mi spun parerea, doar ca sa nu ies in evidenta sau sa evit un conflict, ma enerveaza cand ma trezesc din somn in toiul noptii si nu mai pot sa adorm, ma enerveaza cand imi dau seama ca as putea face mult mai multe pentru mine si cei din jurul meu si n-o fac. Ma enerveaza cand suna telefonul exact atunci cand nu pot/vreau sa vorbesc, ma enerveaza cand ma astept ca un lucru sa fie intr-un loc, intr-un moment, si constat ca nu e... Cam atat deocamdata :).

56) Pe cine urasti cel mai mult?

Nu stiu daca urasc pe cineva. Nu imi place compania persoanei respective, nu suntem compatibili... Dar n-as putea spune ca urasc pe cineva. Urasc oamenii in momentele in care barfesc. Si ma urasc si pe mine atunci cand barfesc. 

57) Ce fapta ilegala ai comite, intr-o situatie disperata?

As... jefui o banca. Si asa ca bancile jefuiesc destui oameni :).

58) Cum ti-ar placea sa mori? 

Dupa ce am facut toate lucrurile despre care am vorbit mai de mult, cele pe care mi-as dori sa le fac inainte sa mor. Nu cred ca "mi-ar placea" sa mor. Dar daca ar fi sa aleg un fel, ar fi undeva singura, fara suferinta.

59) Ce te sperie cel mai tare?

In momentul asta, ma sperie faptul ca am pierdut undeva pe drum o dragoste pe care o credeam eterna. Ma sperie faptul ca sunt lucruri pe care le-am facut si o sa se intoarca intr-un fel asupra mea. Ma sperie gandul la o batranete urata, in care as depinde de cineva sa ma ingrijeasca...

60) In ce situatie ai dovedit cel mai mare curaj din viata ta?

Cred ca atunci cand am venit in Bucuresti, dupa ce am terminat clasa a opta. Nu stiu de unde atata curaj din partea mea... Poate pentru ca era sora mea aici si asta mi-a dat aripi sa zbor departe de cuib :).

61) Cand si cui i-ai scris ultima data o scrisoare?

Omului meu. Cand mi s-a parut ca l-am nedreptatit, i-am scris o scrisoare ca sa-mi cer scuze. A fost scrisa la calculator si imprimata. O scrisoare de mana... cred ca i-am scris-o ultima oara nasei mele, cand am plecat de la ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu