joi, 16 iunie 2011

Vio

Ieri am aflat ca a murit Viorel. 

Am ramas blocata uitandu-ma la ce am scris si parca tot nu-mi vine sa cred. 

Mi-a spus Lori, ca l-a sunat un baiat de la sala pe sefu'si i-a spus ce s-a intamplat. Mi-a spus pe Skype. Am ramas blocata. Nu mai puteam sa fac nimic. Mi se muiasera mainile, picioarele, mi s-a strans stomacul si... Eram efectiv in transa. Nu mai stiu ce am vorbit cu ea, ce am mai intrebat-o... Nu mai stiu ce incasari am facut si cum. Cred ca le-am facut din obisnuinta, pe pilot automat. Simteam nevoia sa-i spun cuiva. Era Diana prin preajma, i-am spus... Dar ea nu avea treaba cu el. A zis ca il stie, ca parea un baiat super de treaba. M-am dus la Adi, stiam ca Adi l-a tuns de cateva ori. Si i-am zis. S-a mirat, nu i-a venit sa creada... El a trebuit sa tunda in continuare. Ducu era la sala si nu aveam cum sa-i spun. Oricum, m-am gandit ca afla de acolo. I-am dat mesaj, dar acolo jos nu are semnal si nu l-a primit. L-am sunat cand a iesit, inca nu primise mesajul - se primesc mai greu mesajele dupa ce iesi dintr-o zona unde nu ai semnal. Si i-am zis: "Ai auzit ce a patit Viorel?". Nu stia. Si mi-a zis dupa aia ca, atunci cand i-am spus, a fost socat. A mers pana la masina cu un baiat si nici nu stie ce i-a spus ala pe drum. 

De cand am aflat, numai la asta ma gandesc. Daca mi-as aminti ce visez noaptea, sigur tot pe el mi l-as aminti. Pur si simplu nu reusesc sa-mi scot din cap socul asta. Un om pe care il vedeam mereu la sala, ori se antrena, ori antrena. Omul care trecea prin fata salonului, cu un mar in mana, facea cu mana si zicea: "Servici usor!". Asa mi-l amintesc. Sau atunci cand radeam de Ioana, ca se holba la el :). Sau atunci cand m-a vazut ca ma contorsionam la sala si mi-a zis ca sunt flexibila. I-am zis ca am facut gimnastica... Si el m-a crezut! Dupa aia ma chinuiam sa-i explic ca nu e asa. Sau cand zicea ca, uneori, se simte ca Edward omul-foarfeca...

Acum nu mai e. N-o sa-l mai vad niciodata. Nu mai tin minte cand l-am vazut ultima oara.
Ma gandesc ce tragedie e pe capul familiei, ce traumatizata e prietena lui. 

Cica a facut atac de cord in somn, din cauza deshidratarii... Cu 3 zile inainte de concurs, culturistii nu beau apa, pentru ca muschiul sa arate mai striat. Avea 28 de ani. Sunt sigura ca a lasat o gramada de lucruri neterminate. Sunt sigura ca a lasat o gramada de lucruri neincepute. 

Viata e a naibii de scurta. E prea scurta sa ai dubii, e prea scurta sa analizezi si sa gandesti fiecare pas. E prea scurta sa astepti momentul potrivit. Ia-o si traieste-o! Da-ti seama ce te face fericit si du-te in directia aia! Poate ca intr-o zi o sa te trezesti batran si o sa-ti dai seama ca toate s-au dus mult prea repede. Poate ca maine n-o sa te mai trezesti... N-ai de unde sti. Poti doar sa-ti implinesti visele, unul cate unul. Sau sa mori incercand asta. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu