marți, 12 aprilie 2011

Niste intrebari

Pentru ca am hotarat sa am mereu o carte pe care o citesc, adica sa n-am pauza intre carti, am inceput si a doua carte a Mihaelei Radulescu, "Niste raspunsuri". 

Deocamdata ma face sa imi pun intrebari. Sau macar sa vreau sa imi pun intrebari la care sa raspund. Intrebari despre mine, intrebari care sa ma ajute sa ma cunosc mai bine, sa imi dau seama ce-mi place.

Ar trebui sa imi stabilesc un "target", ceva gen 3 intrebari pe zi. 3 intrebari despre mine la care sa imi raspund. Sincer, cat mai sincer cu putinta. Si daca in vreo zi ratez intrebarile, sa le recuperez a doua zi. Sau poate nu chiar 3 intrebari. Una, doua, maxim 3. Maximul sa fie de 3. Ca sa nu fie nici prea multe, dupa aia, ca nu mai am la ce raspunde in zilele urmatoare.

Pana una alta, mi-am pus intrebarea: "Numeste 10 lucruri pe care le-ai face, daca ai sti ca mai ai o zi de trait". Bine, nu e tocmai o intrebare, dar e o afirmatie care cere un raspuns. Mi-as da demisia. As manca raci si caramel (nu alaturate). As vorbi cu oamenii care mi-au influentat viata intr-un fel sau altul, le-as spune in ce fel mi-au influentat-o si le-as multumi asa cum as sti eu mai bine, in momentele alea. As zbura, dar nu cu un avion de-ala normal, cu unul mai mic care sa nu se ridice atat de mult de la sol, dar atat cat sa pot vedea lucrurile de sus. Mi-as lua o rulota si as pleca undeva cu ea. As pleca la mare, sa vad rasaritul pe care niciodata nu l-am prins. As picta... asta se poate sa fie ceva de moment, pentru acum sunt intr-o stare in care imi doresc sa pictez. Dar cred ca as picta ceva. Poate chiar rasaritul. Sau rulota. As plange... cu sigurata as plange pentru ca as parasi lumea asta. As plange pentru ca nu m-am bucurat de viata asa cum ar fi trebuit. Si... L-as tine pe Ducu in brate pana la sfarsit, incercand sa il pregatesc pentru viata fara mine. Bine, pe el l-am inclus automat in toate lucrurile pe care l-as face. Nici nu l-am mai mentionat aici, dar pare cel mai firesc lucru in momentul asta. Si cred ca prin toate lucrurile astea pe care le-as face, as incerca sa ma apropii cat mai mult de Dumnezeu.

Acum, asta cred ca as face daca as sti ca mai am 24 de ore de trait.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu