duminică, 13 noiembrie 2011

Confirmari

In ultima vreme am aflat cateva lucruri despre mine. M-am observat putin si mi-am dat seama ca-mi plac jocurile. Imi place sa ma implic cand vine vorba de un joc. Chiar daca e sa castig sau nu, imi place sa particip. Imi place sa ma ascund de ceilalti. Imi plac labirinturile. Imi plac secretele. Imi dau putere, imi dau adrenalina. Ma aprind repede cand mi se pare ceva interesant, dar imi pierd interesul pe parcurs si nu mai reusesc sa duc lucrul respectiv la bun sfarsit. 

Imi place sa primesc complimente din partea barbatilor. Ma fac sa ma simt puternica. Imi place sa stiu ca sunt placuta. Imi place sa le demonstrez ca sunt desteapta, ca am creier in cap. Dar complimentele venite din partea femeilor parca nu au acelasi efect ca si cele venite din partea barbatilor. Poate de asta ma trezesc mereu in preajma barbatilor. Caut confirmari din partea lor. Dar in acelasi timp nu vreau sa fiu in centrul atentiei. Un paradox...O fi o chestie comuna mai multor femei?

Am jucat un joc cu cativa dintre colegi si i-am pus pe fiecare sa spuna cateva din insusirile mele. Sa ma descrie in cateva cuvinte. Si uite ce-a iesit: ascunsa (de doua ori), frumoasa, amabila, organizata, inhibata, timida, responsabila, spontana, fler, simt estetic, amabila, lipsita de curaj, sensibila, autocontrol, inteligenta, fraiera, diplomata, de treaba, cuminte, ironica, rece, speriata, altruista, intepatoare, flashy, fina, varza, nebunica, buna dar ascunsa, fac doar ca mine. E interesant jocul asta, ca descoperi mai multe chestii legate de tine, descoperi cum "dai" pentru ceilalti. 

Mi-am facut un test pe internet si mi-a iesit ca am respectul de sine foarte scazut. Ma descriu aia acolo ca fiind o "builder", bine ancorata in realitate, care se incadreaza bine intr-un colectiv ... Nu sunt chestii noi, le stiam deja. Adica nu am aflat nimic care sa ma fi mirat. Par interesante testele astea, o sa le mai fac. Ma mai joc si eu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu