luni, 28 noiembrie 2011

Pasi

E luni, m-am mutat la Roxi azi dimineata. Adica azi dimineata am dus ultimul rand de cutii. A mai ramas bicicleta, ca si data trecuta. Dar o s-o iau eu.

Imi place casa mult de tot. E calda si curata, e primitoare si n-are nicio chestie care sa nu-mi convina. Mai am de vorbit cu Roxi sa-mi spuna cum ma descurc cu centrala si sa vad cum se foloseste masina de spalat si cam atat. Am numai de dat cu aspiratorul, mai multa curatenie n-am de facut. Am de scos din cutii lucrurile pe care le folosesc si am de pus deoparte lucrurile pe care nu le folosesc, sa le dau mai departe altora care au nevoie de ele. Abia astept sa le pun la punct pe toate...

Sunt fericita. Sunt multumita ca am luat alegerea buna. Remuscarile fata de starea lui Ducu sunt minore fata de ce simt pentru mine in momentul asta.

Ma vad cu Marius acum, dar nu vreau sa stie nimeni pentru ca nu ne vedem in sensul ca avem ceva serios. E doar ceva care ma ajuta sa trec mai usor peste pasul asta, e ceva ce m-a ajutat in primul rand sa fac pasul. Sa ies din relatie adica. Nici nu vreau sa fie ceva mai mult, pentru ca acum chiar nu e momentul sa primesc pe cineva in viata mea. Trebuie in primul rand sa ma accept pe mine, ca apoi sa pot accepta pe oricine altcineva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu