duminică, 13 noiembrie 2011

Same mistake


Am inceput sa vorbesc cu un baiat de la sala, Marius. E foarte dragut.

Deja nu mi se mai pare ciudat, pentru ca nu e prima oara cand fac chestia asta. Deja stiu pasii pe care ii parcurg, deja simt cum imi da putere... Adrenalina, secretul, jocul de-a v-ati ascunselea, toate astea ma fac sa ma simt in stare ca pot face orice.

Ne-am intalnit ieri seara. A fost foarte frumos, totul parea firesc, ca si cum nimic n-ar fi interzis, ca si cum ar fi inteles de ce sunt acolo cu el. Toata seara a fost... normala pentru o intalnire pe ascuns. Am vorbit, am glumit, am fost relaxati. Ne-am sarutat si a fost frumos :). M-am muiat de tot...

Am ajuns acasa, m-am spalat pe cap, pentru ca miroseam a fum de tigara, mi-am pus hainele in cos, am facut dus... Ducu a intarziat. Cand am venit am fost rece cu el, am stat la calculator mai mult, mai juca si Otelul cu Basel... Deci nu i-am acordat atentie. A incercat sa ma tot traga langa el, dar eu ma tot intorceam la calculator... M-am culcat fara sa-i spun noapte buna. Am dormit in reprize, dupa cum ma asteptam deja.

Dimineata am plecat la munca si am avut surpriza ca pe la 9 sa primesc un comentariu pe facebook de la Ducu... La poza cu Jamie Woon, pe care am pus-o in urma concertului. Foarte ciudat mi s-a parut... Pentru ca el nu intra niciodata pe facebook. I-am dat mesaj sa-l intreb daca a intrat pe facebook mai devreme si nu mi-a raspuns. L-am sunat apoi, pentru ca a venit Mada la salon, pentru cosmetica si mi-a zis sa vorbesc cu el, poate vine mai devreme s-o vopseasca si pe ea... Daca tot a venit. Mi-a zis ca da, ca se imbraca si vine. M-am mirat ca a fost atat de prompt. A ajuns la salon si mi s-a parut ceva in neregula cu el. Se purta altfel, era ca si atunci cand plecasem de acasa. Imi inspira mila. In fine, am vorbit cu Mada, am plecat la sala... Ca sa ma trezesc cu ei doi la sala uitandu-se pe geam la mine. M-am si speriat, nu stiam ce cauta. A fost tare ciudata faza, pentru ca el nu face de-astea de obicei. M-a pupat de cateva ori, apoi au plecat. A venit si Marius pe acolo dupa aceea, el avusese inot de la 14.30 si apoi a trecut pe la sala. Am vorbit putin cu el cand am terminat, dar am incercat sa fim cat mai seriosi. Pentru ca data trecuta cand am vorbit, a venit Corina, sotia lui Alex, la noi si i-a zis lui Marius ca eu sunt maritata cu Ducu si sa ma lase in pace... Nu stiu ce a vazut ea, nu stiu ce i s-a parut... Dar am zis ca trebuie sa ne controlam mai bine, cel putin in prezenta ei, pentru ca se pare ca a zarit ceva ce nu trebuia zarit. Acum zici ca vorbeam de accidente cu zeci de morti, asa ne uitam unul la celalalt :).

M-am dus in vestiar, m-am schimbat si m-am dus sus. Am fost la Clau sa ma epileze si sa ne mai tinem o sedinta de psihologie una celeilalte... Si am ajuns la concluzia ca atata timp cat nu afla nimeni, totul e ok. Si ca merita sa experimentez lucrul asta, ca sa aflu ce vreau cu adevarat.

Am iesit apoi cu Ducu la Carrefour, ca voia sa ia ceva de mancare. Si afara mi-a zis mai multe lucruri prin care mi-a dat de inteles ca stie ca se intampla ceva. Mi-a zis ca ma iubeste si ca stie ca eu nu-l mai iubesc, pentru ca nu i-am mai zis-o de ceva vreme. Mi-a zis ca isi doreste sa ma gandesc bine la ce vreau sa aleg, ca balanta e la mine acum, ca talerele sunt in mainile mele si lucrurile depind de mine. L-am intrebat intre cine si cine sa aleg si a zis ca intre el si altii 100 care o sa mai fie dupa el. A inceput sa planga si mi-a spus sa ma uit adanc in suflet, sa ma gandesc inainte de a face ceva ce o sa regret. A zis ca el o sa se roage la Dumnezeu sa-l ierte daca a gresit cu ceva si sa ma ierte si pe mine... Si ca el m-a iertat pe mine cand am plecat prima oara si-am facut ce-am facut... Exact asa s-a exprimat. Si mi-a zis sa ma gandesc bine pentru ca el m-a tot iertat si ca atunci cand am plecat i-am rupt sufletul in doua. I-am spus ca e o ruptura intre noi, ca nu suntem in acelasi loc si mi-a zis sa ma gandesc din vina cui s-a produs ruptura asta. Mi-a zis ca ma roaga sa-mi fie mila de un biet suflet, pentru ca asa cum am eu suflet, asa are si el si nu trebuie sa-l ranesc.

Deci si-a amintit parola mea de facebook, despre care credeam ca a uitat-o si a vazut mesajele dintre mine si Marius. Alta explicatie n-am, pentru ca din alta parte n-avea de unde sa fie atat de sigur.

Simt ca ma santajeaza emotional, simt ca apeleaza la mila mea, de frica de a nu ramane singur. Simt ca e dependent de relatia asta si se agata de ea cu orice pret. Si eu nu mai stiu daca il iubesc sau stau cu el de mila sau de teama ca o sa il distrug daca il las singur sau dintr-o obisnuinta vecina cu dependenta. E la fel ca atunci cand am plecat, numai ca de data asta nu ma afecteaza atat de mult. De data asta sunt mult mai calma.

Si totusi, ce naiba fac? La varianta ca el o sa afle nu m-am gandit... Imi vine sa plec de acasa de pe-acum, sa evit fatza aia a lui si toate lacrimile si mila pe care mi-o inspira. Si santajul si toate metodele la care apeleaza sa ma tina langa el.

Ce chestie, azi vorbeam cu Adi si cu Liliana despre casa, despre cum e sa ai locul tau, care sa stii ca ramane al tau no matter what. Si le ziceam cat de greu e sa-l conving pe Ducu sa faca o schimbare in viata lui... Pentru ca el e genul de om fidel unor tipare din care iese tare greu, aproape niciodata... Si imi ziceau sa incerc singura, daca cu el nu am sanse. Pentru ca am o siguranta. Am sansa de a vedea daca fac compromisuri de dragul faptului ca n-am unde sa plec in cazul in care ne certam... Si ma gandesc ca e mai bine sa las de la mine, decat sa plec in alta parte, sa o iau de la capat de una singura...

Si dupa aceea sa aflu ce-am aflat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu