joi, 24 noiembrie 2011

Making things happen

Am facut-o.

Ieri seara m-am dus de nebuna pe strazi sa ma plimb. Ducu a venit acasa, m-a sunat si m-a intrebat unde sunt, de ce nu vin acasa... Am fost suta la suta sigura ca a vazut conversatiile pentru ca mi-a zis la un moment dat: "Auzi, mai bine ma trageai si pe mine de maneca atunci cand ai inceput sa fii asa rece cu mine si-mi spuneai: <Bai, fraiere, vezi ca eu ma duc cu 2-3 barbati, du-te si gaseste-ti si tu 2-3 femei si ne vedem fiecare de ale noastre>"... Atunci am stiut. L-am intrebat de unde a venit cu ideea asta si a zis ca asa a simtit. Mi-a zis sa ma pun in locul lui, lucru pe care eu i-l spuneam mereu inainte de fiecare data cand gresea cu ceva fata de mine... Si la faza asta m-a incuiat.

M-am intors acasa pe la 11. Pana atunci mi-am dat mesaje cu Clau pe facebook (mi-am pus net pe Vodafone-ul ala vechi, ca sa il am in caz de urgente, daca nu-mi merge netul de acasa - urgenta cum a fost si aseara).

Si cand am ajuns acasa mi-a zis ca stie ca am fost cu Marius. Ca a vazut toata discutia de pe facebook. Si ca nu-i vine sa creada ce am putut sa fac, ca ala e un urat si ca tot ce vrea e sa se culce cu mine. A zis ca a fost cu ei in vestiar la sala si ca se el se lauda cum s-a culcat cu o gramada de femei, multe dintre ele maritate, cum a distrus casnicii... Am vorbit mai mult, l-am facut sa inteleaga cat de cat, am plans iar ca doi prostuti, m-a santajat maxim, a apelat la toata mila pe care ma putea face s-o simt... Dar gandul ca a citit toate discutia cu Marius si stie absolut toate amanuntele... Nu mai pot sa ma uit la el la fel. Lucrurile n-au cum sa mai fie la fel intre noi.

...

Vorbesc cu Roxy sa ma mut la ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu