joi, 5 ianuarie 2012

Finalul

337. Pe ce cheltuiesti cei mai multi bani pe luna?

Pe facturi.

338. Pentru ce obiect ai strans vreodata bani, cu rabdare, pana l-ai avut?

Prima camera foto :).

339. Din ce ti-ai castigat primii bani in adolescenta?

Am inceput sa muncesc foarte tarziu, pentru ca mama mi-a tot dat bani, spunandu-mi mereu ca nu trebuie sa muncesc, ca nu sunt in stare. Asa ca am inceput munca la 23 de ani, la receptia unui salon de infrumusetare.

340. In urma carei achizitii ti-a parut rau de banii dati?

Peste tot pe unde m-am mutat am avut nevoie de contract pentru internet. Contractele pentru internet, si contractele in general, se semneaza pentru minim un an. Iar eu am stat un an intr-una sau doua dintre locuintele de pana acum. Restul au fost bani aruncati pe fereastra. Si inca ii mai dau si acum, pana imi expira contractul. Dar, dintr-un motiv sau altul, continui sa fac chestia asta pentru ca nu reusesc sa gasesc o alta solutie.

341. Care ar fi primul lucru costisitor pe care l-ai cumpara daca ai avea un milion de euro?

O casa.

342. Care a fost cel mai neplacut lucru pe care l-ai facut pentru bani?

Nu-mi amintesc sa fi facut lucruri neplacute pentru bani.

343. Cand ti-au lipsit cel mai mult banii?

Imi lipsesc si acum :). Dar cred ca cel mai mult mi-au lipsit cand inca ii primeam de la mama, si eu si sora mea si nu ne ajungeau mereu.

344. Cand te-ai certat ultima data cu partenerul de viata de la bani?

Nu-mi amintesc sa fi avut certuri pe tema banilor. Poate cand eu voiam sa ii returnez banii pentru ceva si el refuza sa ii ia.

345. Daca ai gasi vreodata o suma mare de bani, ai inapoia-o pagubasului?

Da. Mi-as imagina ce mi s-ar intampla mie daca as fi in locul lui si i-as inapoia cu siguranta. Oricum nu cred in banii gasiti sau castigati sau in orice lucru primit gratuit. Nu stiu de ce, dar mi se pare ca daca primesti ceva fara sa dai altceva la schimb, primesti ceva ce nu meriti, ce nu e al tau de fapt. Si il pierzi asa cum l-ai primit.

346. Pentru ce ti se pare aiurea sa platesti taxe?

Pentru "stat". Deci toate taxele :). Mi se pare ca statul ar trebui sa ne ajute pe noi sa ne ridicam financiar, nu sa ne dea in cap si sa ne injumatateasca banii. Taxa pe poluare. De parca planeta se simte mai bine daca noi platim taxa de poluare. Se face ceva pentru planeta din banii de taxa de poluare? Nu cred.

347. Care este cel mai scump obiect pe care il posezi?

Camera foto.

348. Care este cel mai valoros dar care ti s-a facut vreodata?

Darul de a ma naste.

349. Care este cel mai intelept lucru pe care il poti face cu banii?

Sa ii cheltuiesti pe lucruri care te fac sa te simti bine, fie ca ii dai la saraci sau iti iei o prajitura cu caramel.

350. Pe ce n-ai da bani niciodata?

Am invatat ca niciodata nu e bine sa spui "niciodata". In clipa asta, n-as da bani pentru sex.

351. Cand ai simtit ca banii ti-au adus fericirea?

Cand mi-am luat camera foto.

352. Daca ai face o lista cu toate cheltuielile inutile dintr-o luna, cati bani ai avea in plus?

Ohoo... Cred ca as avea destui. Chiar, n-ar fi rau sa fac asta.

353. Care a fost cea mai trista imagine a saraciei pe care ai vazut-o vreodata?

Cand doi oameni fara casa hraneau pescarusii de pe Dambovita din bucata de paine din care mancau ei.

354. Ce anume te-ar impresiona atat de profund incat sa donezi sume importante de bani si sa
dedici timp pentru a fi de ajutor unor persoane defavorizate?

Nici nu stiu, nu m-am gandit pana acum sa ma implic in actiuni caritabile, pentru ca mi se pare extrem de greu sa convingi oamenii sa doneze bani pentru o anumita cauza sau pentru un caz anume. Pentru ca eu sa fiu cea care doneaza sume importante de bani, ar trebui ca mai intai sa am acele sume...

355. Care este persoana care ti se pare ca isi cheltuieste cel mai inteligent banii?

O persoana care stie exact ce vrea, iar banii nu sunt decat un mijloc de a ajunge la acel lucru sau la acel statut.

356. Cine te ajuta cel mai mult cand ramai fara bani?

Pana acum m-a ajutat omul meu. Dar, dat fiind ca nu mai e omul meu... Probabil ca o sa ma reobisnuiesc sa ma ajut singura.

357. Pentru ce suma ai accepta sa:
-nu mai faci sex niciodata? - N-as accepta. Mi se pare ca mai am atat de multe de invatat despre sex, incat n-as renunta pentru toti banii din lume la placerea asta.
-Sa faci sex cu un necunoscut (o necunoscuta)? - N-as accepta. Nici cu un necunoscut, nici cu o necunoscuta :).
-sa iti razi tot parul de pe cap? - Hmm... 100.000 de euro.
-sa minti la tribunal, ca martor? - Nu-mi place sa mint, in general.
-sa-ti donezi un organ pentru un strain? - Nu cred ca as avea neaparata nevoie de o suma de bani pentru asa ceva. Doar de curajul de a o face. De a renunta la o parte din mine pentru a face un bine altcuiva.
-sa fii supus unor experimente medicale? - N-as accepta.
-sa fii fotografiata nud pentru o revista pentru adulti? - N-as accepta, pentru ca fotografia nud mi se pare ceva prea intim pentru a fi expus in vazul tuturor.
-sa divortezi de un milionar care te-a inselat? - N-as avea nevoie de bani pentru a divorta. Atata timp cat sunt convinsa ca e decizia cea mai buna pentru mine, actionez ca atare, fara sa am nevoie de alte motivatii.
-sa faci sportul extrem de care-ti este cel mai frica? - Frica ma retine sa fac multe lucruri. Deci nu cred ca banii ar fi suficienti sa ma motiveze sa fac un sport extrem de care mi-e frica. Cred ca ar trebui sa-mi depasesc frica, in primul rand. Apoi nimic n-ar mai sta in calea mea :).

358. Care a fost cea mai mare extravaganta financiara a ta de pana acum?

Nu cred ca am suficienti bani incat sa-mi permit extravagante financiare. Dar mi s-a intamplat sa mi se puna pata pe ceva care sa ma usuce de bani pana luna viitoare... Am auzit ca asta sunt scorpionii, fac fixatii si nu se lasa pana nu le implinesc.

359. Cine are cele mai mari datorii la tine?

Nu-mi ocup timpul facand asemenea socoteli, mi se pare pierdere de energie si de vreme. Cine le are, o sa mi le dea la un moment dat, sub o forma sau alta.

360. Cine e cea mai zgarcita persoana pe care o cunosti?

Natasa.

361. Ce carte ti-a marcat adolescenta?

Nu prea am citit carti in adolescenta, abia acum am pus mana pe o carte-doua. Pe atunci nu-mi placea sa citesc.

362. Ce autor de carte ai vrea sa cunosti personal?

Hmm... N-am niciunul deocamdata.

363. Care sunt primele trei carti in topul celor mai importante pentru tine?

Astept sa citesc mai multe, ca sa ma pot pronunta.

364. Care este genul tau literar preferat?

Imi place sa citesc texte cate ma fac sa rad... Nu stiu exact ce gen e asta.

365. Despre ce ti-ar placea sa scrii o carte?

Despre ceva frumos si emotionant.

366. Care este filmul pe care l-ai revazut de cele mai multe ori?

Sex and the city. Serialul.

367. Ce pasiune de timp liber ai si cat ai invatat despre ea?

Fotografia cred. Invat pe masura ce fotografiez.

368. Din ce film sau carte stii replici pe de rost?

Imi raman in minte replici din multe filme. Secvente, cuvintele exacte... Nu stiu de ce. Si de multe ori asociez intamplari din viata mea sau a altora cu secventele respective.

369. In ce personaj din filme sau carti te-ai regasit cel mai mult?

Hmm... Nu cred ca am relationat atat de mult cu vreunul din personaje.

370. Ce carte ai simtit ca ti-a influentat cele mai multe decizii importante pana acum?

Cartile tale :).

371. La ce spectacol de teatru ai fost extrem de emotionat(a)?

Nu merg la teatru.

372. Numeste trei actori si trei regizori pe care ii preferi acum.

Dermot Mulroney, Eva Mendes, Martin Lawrence. La regizori nu ma pricep.

373. Poti numi rapid trei castigatori ai Premiului Nobel?

Nu.

374. Cat timp petreci in fata computerului, zilnic?

Obisnuiam sa petrec mai mult timp, insa de ceva vreme am realizat ca viata reala bate calculatorul si facebook-ul si messenger-ul. Poate si din cauza ca inca nu am internet in noua mea locuinta. Dar cred ca e suficient timpul pe care il petrec la munca in fata calculatorului. Desi nici acolo nu mai pierd timpul cum il pierdeam inainte cautand lucruri inutile.

375. Care este blogul/site-ul tau preferat?

Blogul meu cu fotografii sau cel anonim.

376. Care este jocul tau preferat pe computer si cate ore ai stat cel mai mult jucandu-l?

Am avut o perioada in care ma obseda un joc cu bile, Bubble shooter, si am petrecut ore, zile bune jucandu-l. Ba chiar visam bilele noaptea... Deci a fost cam grava fixatia. Dar mi-a trecut.

377. Daca o zi intreaga n-ai aveam computer si telefon mobil, cu ce alte activitati ti-ai umple ziua?

Cred ca as gasi o gramada de lucruri interesante si utile de facut.

378. Ti-ai luat vreodata o identitate falsa doar ca sa injuri pe cineva pe forum?

Nu.

379. Cu ce-ai exagerat cand ti-ai scris profilul pe o retea de socializare?

Nu prea am oferit amanunte despre mine, decat cele care necesitau bifari sau date exacte. Deci nu prea am exagerat. Poate am pus prea multe poze...

380. La ce serial te-ai uita incontinuu?

Sex and the city sau Two and a half men.

381. Cand ai invatat ultima data o poezie pe dinafara?

La scoala, de mult.

382. Ce obiect ai confectionat fara niciun ajutor?

Nu-mi amintesc.

383. Ce stii sa repari in casa?

Depinde. Nu le stiu chiar pe cele mai grele, dar ma pricep la lucruri minore.

384. Care e sportul tau preferat, chiar daca nu-l practici?

Fotbalul, chiar daca nu-l mai urmaresc acum. Mi-a ramas fixat undeva in creier si in suflet, dupa toti anii petrecuti pe stadioane.

385. Ce sport practici acum, consecvent?

Alerg. Aproximativ jumatate de ora, iarna pe banda si vara pe pista. Am inceput asta-vara si ma simt foarte bine.

386. Care crezi ca e sportul care dezvolta cel mai armonios trupul unei femei? Dar al unui barbat?

Inotul si gimnastica.

387. La ce sport nu ti-ai da niciodata copiii?

La ceva violent. Gen box. Dar daca copilului i-ar placea cu adevarat, cred ca nu l-as putea priva de practicarea lui doar pentru ca mie nu-mi place.

388. Care sunt campionii tai preferati?

Nu cred ca am vreunii.

389. Care este cea mai periculoasa actiune sportiva (sport extrem) la care ai participat vreodata?

Cred ca, coborarea de pe Jepi a fost cea mai periculoasa actiune la care am luat parte. Fara sa vreau.

390. Care este cea mai interesanta (auto)biografie pe care ai citit-o pana acum?

Cartea despre Catalin Hildan, scrisa dupa moartea lui.

391. Care este atmosfera cea mai linistitoare pentru tine? Descrie toate amanuntele.

Sa aud sunetul apei care curge, sa fie soare si sa stau intinsa cu ochii inchisi.

392. Care este intrebarea ta preferata dintre toate cate ti s-au adresat vreodata?

Nu stiu.

393. Care este cel mai frumos raspuns pe care l-ai auzit pana acum?

"Poate daca n-as fi fost insurat si ea cuplata..." :).

394. Cine ar sti sa raspunda cel mai corect la toate aceste intrebari despre tine (in locul tau)?

Nu cred ca am pe cineva care sa ma cunoasca atat de bine.

Cu asta am terminat si cu ultima carte a Mihaelei Radulescu :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu